  • Data: 2010-04-11 11:39:07
    Temat: Re: Spadl samolot. Co sie zmieni po tej tragedii?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "kashmiri" hps3uq$lli$...@n...onet.pl

    > Oj, tak, bo takiemu Hitlerowi, czy Pol Potowi faktycznie przysługuje
    > dożywocie, aby mogli w spokoju pisać swoje lewicowe pamiętniki.

    : Źle zrozumiałeś. Wyrażam obiekcję tylko, aby p. Ciszewski uzurpował
    : sobie rolę sędziego w spfrawach życia i śmierci, na dodatek podpierając
    : swoje twierdzenia hasłami "Bóg" i "sprawiedliwość".

    Teraz to naprawdę uznałeś siebie za idiotę. :)
    Ja sądziłem? Ja jakoś przyczyniłem się do tej śmierci? :)

    I jeszcze jedno -- śmierć nie jest przeciwstawieniem życia. Jest jego
    elementem. Pogadaj z lekarzami. :) Dowiesz się, że śmierć jest elementem
    życia. Nawet zabijanie złośliwej komórki nie odbywa się z zewnętrz, ale
    komórka taka dostaje jedynie ,,rozkaz'' uruchomienia akcji samobójczej. :)

    Usiądź wygodniej... :) Ty także umrzesz. :) I ja umrę. :)
    (chyba, że wcześniej przyjdzie Chrystus i nas pozabiera stąd żywcem)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'