eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSpam z mBanku, a niewykonane przelewyRe: Spam z mBanku, a niewykonane przelewy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "mPa(n)K" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Spam z mBanku, a niewykonane przelewy
    Date: Thu, 03 Apr 2003 12:58:34 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 48
    Sender: k...@p...onet.pl@p7213.bu.uni.wroc.pl
    Message-ID: <3...@w...pl>
    References: <b6go4g$9tg$1@atlantis.news.tpi.pl> <3...@w...pl>
    <b6grd0$5a9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: p7213.bu.uni.wroc.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1049367469 9954 156.17.58.213 (3 Apr 2003 10:57:49 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 3 Apr 2003 10:57:49 GMT
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; WinNT4.0; en-US; rv:1.0.2) Gecko/20030208
    Netscape/7.02
    X-Accept-Language: en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:234503
    [ ukryj nagłówki ]

    Krzysztof K. Maj wrote:
    > mPa(n)K <k...@w...pl> napisał w
    > news:3E8BE535.1000106@wp.pl:
    >
    >
    >>Z tego, co się orientuję, to jakiś czas temu coś na forum mówiono o
    >>planach poprawienia tej sytuacji
    >
    >
    > Jak na razie, to chyba były tylko postulaty klientów (zgłaszane już
    > wkrótce po powstaniu mBanku), a znając mBank, to jeszcze długo będzie
    > można czekać na to poprawienie sytuacji :)
    >

    Chyba jednak nie tylko. Ale nie jestem teraz w stanie szukać, więc nie
    moge nic udowodnić. Tym niemniej jeśli znajdę, to zaraz pokażę :)

    >
    >>Jesli
    >>chodzi o tzw. "spam", to nie ma obowiązku go otrzymywać (jak nie
    >>chcesz, to nie dostaniesz), w moim przypadku jednak jest tak, że
    >>chętnie dowiem się o każdej nowej ofercie mBanku i o (nie daj Bóg,
    >>tfu, tfu, odpukać) ewentualnych
    >>opłatach (jak w przypadku opłaty za kartę do eMaxa).
    >
    >
    > Zwróć uwagę, że czymś całkiem innym są tzw. informacje marketingowe
    > (popularnie zwane spamem), a czym innym zawiadomienie klienta o zmianie
    > warunków umowy!
    > Jeśli mBank o wprowadzeniu opłat za karty do eMAX-a faktycznie
    > powiadomił tylko tych, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie informacji
    > reklamowych, to popełnił poważny błąd i sądzę, że gdyby sprawa trafiła
    > np. do sądu lub arbitrażu, to mBank stałby na przegranej pozycji.
    > Z góry zastrzegam, że mBank jest moim ulubionym bankiem i nie mam
    > zamiaru z niego rezygnować, ale moją niechęć wzbudza opór z jakim mBank
    > wprowadza zmiany jak najsłuszniej postulowane przez klientów.

    Nie wnikam w kwestię tego, czy powinni byli wtedy (sc. opłaty eMax)
    "spamować" do każdego - choć mogliby mieć problem z tymi, którzy np. nie
    tylko niepodali, ale nawet nie mają skrzynki pocztowej w komputerze ;)
    Nie mówię też, że wszyscy powinni chcieć dostawać spam od mBanku. Mówię
    tylko tyle, że ja nie przyłączę się do Twojego bojkotu -

    i już.

    pzdrw
    :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1