-
1. Data: 2003-04-03 07:33:23
Temat: Spam z mBanku, a niewykonane przelewy
Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>
Właśnie dostałem z mBanku maila następującej treści:
"Szanowni Państwo,
mBank, zgodnie z ustawą z dn. 26.08.2002r. (DZ. U. nr. 144 poz. 1204) "O
świadczeniu usług drogą elektroniczną" zawiesza komunikację z Państwem
drogą
wysyłki elektronicznej do czasu uzyskania Państwa zgody na otrzymywanie
informacji marketingowych poprzez e-mail.
Wkrótce zwrócimy się z prośbą o potwierdzenie przez Państwa chęci
otrzymywania
informacji o bieżącej działalności mBanku i jego ofercie oraz
organizowanych
promocjach. Po udzieleniu takiej zgody w każdej chwili będą mogli ją
Państwo
cofnąć.
Jeżeli pragną Państwo uzyskać informacje o: [tu lista] prosimy kliknąć
..."
Trochę mnie to wkurzyło, bo mBank potrafi wysyłać swoim klientom spam,
ale wysłanie zawiadomienia o niewykonanym przelewie jest dla niego
niemożliwym do realizacji.
Wydaje mi się, że jest to okazja do zmuszenia mBanku do wprowadzenia
powiadamiania klientów o niewykonanych przelewach. Jeśli przeprowadzimy
bojkot podanych linków i zbiorowo nie wyrazimy zgody na przysyłanie
reklam (ładnie nazywanych "informacjami marketingowymi"), to mBank nie
będzie miał innego wyjścia, jak tylko uruchomić to powiadamianie.
Co o tym sądzicie?
--
Pozdrowienia
Krzysztof K. Maj
(Uwaga na pułapkę w adresie!)
-
2. Data: 2003-04-03 07:36:42
Temat: Re: Spam z mBanku, a niewykonane przelewy
Od: "blad" <b...@W...pl>
Użytkownik "Krzysztof K. Maj"
> Wydaje mi się, że jest to okazja do zmuszenia mBanku do wprowadzenia
> powiadamiania klientów o niewykonanych przelewach.
darowanemu koniowi w zeby patrzysz :-))
*** blad ***
-
3. Data: 2003-04-03 07:39:33
Temat: Re: Spam z mBanku, a niewykonane przelewy
Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>
Krzysztof K. Maj wrote:
> Właśnie dostałem z mBanku maila następującej treści:
>
> "Szanowni Państwo,
>
> mBank, zgodnie z ustawą z dn. 26.08.2002r. (DZ. U. nr. 144 poz. 1204) "O
> świadczeniu usług drogą elektroniczną" zawiesza komunikację z Państwem
> drogą
> wysyłki elektronicznej do czasu uzyskania Państwa zgody na otrzymywanie
> informacji marketingowych poprzez e-mail.
>
> Wkrótce zwrócimy się z prośbą o potwierdzenie przez Państwa chęci
> otrzymywania
> informacji o bieżącej działalności mBanku i jego ofercie oraz
> organizowanych
> promocjach. Po udzieleniu takiej zgody w każdej chwili będą mogli ją
> Państwo
> cofnąć.
>
> Jeżeli pragną Państwo uzyskać informacje o: [tu lista] prosimy kliknąć
> ..."
>
> Trochę mnie to wkurzyło, bo mBank potrafi wysyłać swoim klientom spam,
> ale wysłanie zawiadomienia o niewykonanym przelewie jest dla niego
> niemożliwym do realizacji.
> Wydaje mi się, że jest to okazja do zmuszenia mBanku do wprowadzenia
> powiadamiania klientów o niewykonanych przelewach. Jeśli przeprowadzimy
> bojkot podanych linków i zbiorowo nie wyrazimy zgody na przysyłanie
> reklam (ładnie nazywanych "informacjami marketingowymi"), to mBank nie
> będzie miał innego wyjścia, jak tylko uruchomić to powiadamianie.
> Co o tym sądzicie?
>
> --
> Pozdrowienia
>
> Krzysztof K. Maj
> (Uwaga na pułapkę w adresie!)
>
Z tego, co się orientuję, to jakiś czas temu coś na forum mówiono o
planach poprawienia tej sytuacji (mam na myśli ślad po niezrealizowanym
przelewie, a nie to, co nazywasz "spamem"). Jesli chodzi o tzw. "spam",
to nie ma obowiązku go otrzymywać (jak nie chcesz, to nie dostaniesz), w
moim przypadku jednak jest tak, że chętnie dowiem się o każdej nowej
ofercie mBanku i o (nie daj Bóg, tfu, tfu, odpukać) ewentualnych
opłatach (jak w przypadku opłaty za kartę do eMaxa).
-
4. Data: 2003-04-03 08:09:37
Temat: Re: Spam z mBanku, a niewykonane przelewy
Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>
blad <b...@W...pl> napisał w
news:b6gobi$aso$1@atlantis.news.tpi.pl:
> darowanemu koniowi w zeby patrzysz :-))
Zaglądam, żeby sprawdzić czy to czasem nie jest koń trojański :)
--
Pozdrowienia
Krzysztof K. Maj
(Uwaga na pułapkę w adresie!)
-
5. Data: 2003-04-03 08:29:07
Temat: Re: Spam z mBanku, a niewykonane przelewy
Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>
mPa(n)K <k...@w...pl> napisał w
news:3E8BE535.1000106@wp.pl:
> Z tego, co się orientuję, to jakiś czas temu coś na forum mówiono o
> planach poprawienia tej sytuacji
Jak na razie, to chyba były tylko postulaty klientów (zgłaszane już
wkrótce po powstaniu mBanku), a znając mBank, to jeszcze długo będzie
można czekać na to poprawienie sytuacji :)
> Jesli
> chodzi o tzw. "spam", to nie ma obowiązku go otrzymywać (jak nie
> chcesz, to nie dostaniesz), w moim przypadku jednak jest tak, że
> chętnie dowiem się o każdej nowej ofercie mBanku i o (nie daj Bóg,
> tfu, tfu, odpukać) ewentualnych
> opłatach (jak w przypadku opłaty za kartę do eMaxa).
Zwróć uwagę, że czymś całkiem innym są tzw. informacje marketingowe
(popularnie zwane spamem), a czym innym zawiadomienie klienta o zmianie
warunków umowy!
Jeśli mBank o wprowadzeniu opłat za karty do eMAX-a faktycznie
powiadomił tylko tych, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie informacji
reklamowych, to popełnił poważny błąd i sądzę, że gdyby sprawa trafiła
np. do sądu lub arbitrażu, to mBank stałby na przegranej pozycji.
Z góry zastrzegam, że mBank jest moim ulubionym bankiem i nie mam
zamiaru z niego rezygnować, ale moją niechęć wzbudza opór z jakim mBank
wprowadza zmiany jak najsłuszniej postulowane przez klientów.
--
Pozdrowienia
Krzysztof K. Maj
(Uwaga na pułapkę w adresie!)
-
6. Data: 2003-04-03 08:44:18
Temat: Re: Spam z mBanku, a niewykonane przelewy
Od: m...@o...pl
> Jesli chodzi o tzw. "spam", to nie ma obowiązku go otrzymywać (jak nie
> chcesz, to nie dostaniesz), w moim przypadku jednak jest tak, że chętnie
> dowiem się o każdej nowej ofercie mBanku i o (nie daj Bóg, tfu, tfu, odpukać)
> ewentualnych opłatach (jak w przypadku opłaty za kartę do eMaxa).
Do tego wystarczy raz na kilka dni przeglądać dział "Aktualności" na stronie
mBanku... :-)
m23m
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
7. Data: 2003-04-03 10:54:00
Temat: Re: Spam z mBanku, a niewykonane przelewy
Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>
m...@o...pl wrote:
>>Jesli chodzi o tzw. "spam", to nie ma obowiązku go otrzymywać (jak nie
>>chcesz, to nie dostaniesz), w moim przypadku jednak jest tak, że chętnie
>>dowiem się o każdej nowej ofercie mBanku i o (nie daj Bóg, tfu, tfu, odpukać)
>>ewentualnych opłatach (jak w przypadku opłaty za kartę do eMaxa).
>
>
> Do tego wystarczy raz na kilka dni przeglądać dział "Aktualności" na stronie
> mBanku... :-)
>
> m23m
>
Zgoda, ale nie każdy to robi. (Choć ja na ten przykład akurat tak ;)
-
8. Data: 2003-04-03 10:58:34
Temat: Re: Spam z mBanku, a niewykonane przelewy
Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>
Krzysztof K. Maj wrote:
> mPa(n)K <k...@w...pl> napisał w
> news:3E8BE535.1000106@wp.pl:
>
>
>>Z tego, co się orientuję, to jakiś czas temu coś na forum mówiono o
>>planach poprawienia tej sytuacji
>
>
> Jak na razie, to chyba były tylko postulaty klientów (zgłaszane już
> wkrótce po powstaniu mBanku), a znając mBank, to jeszcze długo będzie
> można czekać na to poprawienie sytuacji :)
>
Chyba jednak nie tylko. Ale nie jestem teraz w stanie szukać, więc nie
moge nic udowodnić. Tym niemniej jeśli znajdę, to zaraz pokażę :)
>
>>Jesli
>>chodzi o tzw. "spam", to nie ma obowiązku go otrzymywać (jak nie
>>chcesz, to nie dostaniesz), w moim przypadku jednak jest tak, że
>>chętnie dowiem się o każdej nowej ofercie mBanku i o (nie daj Bóg,
>>tfu, tfu, odpukać) ewentualnych
>>opłatach (jak w przypadku opłaty za kartę do eMaxa).
>
>
> Zwróć uwagę, że czymś całkiem innym są tzw. informacje marketingowe
> (popularnie zwane spamem), a czym innym zawiadomienie klienta o zmianie
> warunków umowy!
> Jeśli mBank o wprowadzeniu opłat za karty do eMAX-a faktycznie
> powiadomił tylko tych, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie informacji
> reklamowych, to popełnił poważny błąd i sądzę, że gdyby sprawa trafiła
> np. do sądu lub arbitrażu, to mBank stałby na przegranej pozycji.
> Z góry zastrzegam, że mBank jest moim ulubionym bankiem i nie mam
> zamiaru z niego rezygnować, ale moją niechęć wzbudza opór z jakim mBank
> wprowadza zmiany jak najsłuszniej postulowane przez klientów.
Nie wnikam w kwestię tego, czy powinni byli wtedy (sc. opłaty eMax)
"spamować" do każdego - choć mogliby mieć problem z tymi, którzy np. nie
tylko niepodali, ale nawet nie mają skrzynki pocztowej w komputerze ;)
Nie mówię też, że wszyscy powinni chcieć dostawać spam od mBanku. Mówię
tylko tyle, że ja nie przyłączę się do Twojego bojkotu -
i już.
pzdrw
:)
-
9. Data: 2003-04-03 11:02:07
Temat: Re: Spam z mBanku, a niewykonane przelewy
Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>
> Tym niemniej jeśli znajdę, to zaraz pokażę :)
I mam:
http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=555
96&t=55596
-
10. Data: 2003-04-03 11:35:38
Temat: Re: Spam z mBanku, a niewykonane przelewy
Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>
mPa(n)K <k...@w...pl> napisał w
news:3E8C14AF.5030606@wp.pl:
>> Tym niemniej jeśli znajdę, to zaraz pokażę :)
>
> I mam:
> http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=555
96&t=55596
I bardzo dobrze!
Jak to wprowadzą, to ja wtedy kliknę w te ich linki :)
--
Pozdrowienia
Krzysztof K. Maj
(Uwaga na pułapkę w adresie!)