eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSpamer poszukiwany -- żywy lub martwy ;) w sprawie licytacji w MilleRe: Spamer poszukiwany -- żywy lub martwy ;) w sprawie licytacji w Mille
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Spamer poszukiwany -- żywy lub martwy ;) w sprawie licytacji w Mille
    Date: Thu, 8 Jan 2009 17:55:28 +0100

    "Brzezi" s...@l...localdomain

    > http://www.mbank.pl/blog/

    Teraz banki, widząc grupowe niezdecydowanie i brak dyscypliny grupowej,
    będą solidarnie obniżały oprocentowanie... To zwykły manewr kontratakujący...
    Czarno widzę swoje procenty... Niby teraz łatwiej współpracować z rządem, ale
    za jaką cenę!!!

    Chyba czas najwyższy na kupno euro lub nieruchomości, znaczy posiadłości -- garażu...
    (w kolejnej sesji WiFi zobaczę, jaki jest dziś kurs euro -- mam łączność ze światem
    przez minutę lub dwie, po czym nie mam jej przez kwadrans lub dwie godziny, i to jest
    dopiero seryjność, która mnie rajcuje) ;)

    Dwa lata temu byłem na deficycie pomimo rygorystycznej polityki oszczędnościowej.
    Teraz, pomimo popuszczania pasa, mam miesięcznie około 1200 złotych do przodu...
    Jeszcze rok temu było tylko 600...

    Tylko czasu nie można ani cofnąć, ani nawet zatrzymać...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'