eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSpelnione warunki kredytowe (hip) -> odmowa -> sad ? :-) › Re: Spelnione warunki kredytowe (hip) -> odmowa -> sad ? :-)
  • Data: 2004-09-30 08:13:13
    Temat: Re: Spelnione warunki kredytowe (hip) -> odmowa -> sad ? :-)
    Od: "Mycha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiesz mozesz mnie w dupe pocalowac,a jak jestes taki kulturalny i dobrze
    wychowany i uwazasz ze ja jestem trolem.to wiesz co wsadz sobie swojego
    ptaszka w dziurke od klucza to moze ulzysz sobie ,no chyba ze masz
    andropauze.(ale chyba i tak nie wiesz co to jest) to wytlumaczyloby twoje
    marudzenie i czepianie sie kazdego slowa.Użytkownik "JaKi"
    <j...@g...plbzdodat
    kow> napisał w
    wiadomości news:opse3t6nz9e06crn@jaki...

    ---