  • Data: 2004-09-30 10:22:55
    Temat: Re: Spelnione warunki kredytowe (hip) -> odmowa -> sad ? :-)
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I ta właśnie klauzula powinna być zakazana - klient może starać się o
    kredyt
    > w nieskończoność, nieświadom tego że w BIKu wylądował fałszywy wpis o
    > niespłacaniu należności lub coś w tym rodzaju...
    >
    > Sam miałem niemiłe przejście z GE Capital Bank, który to za diabła nie
    > chciał udzielić kredytu na zakup sprzętu A/V mimo wysokich dochodów,
    żyranta
    > i początkowej wpłaty 50%... Olałem tych szmaciarzy i wziąłem kredyt w BPH,
    > który w sumie i tak wyszedł mi taniej :)

    zgadzam się, że jest to formułka stworzona tylko i wyłącznie dla wygody
    banków. często jest tak, ze powod odmowy jest taki jak podales wyzej (czyli
    BIK) a bank po prostu odmawia nie podając przyczyny. Ale taka formułka jest,
    i nikt im jej nie zabroni. to oni oferują produkt i mogą go sprzedawac komu
    chcą. niestety. i przez to zdanie zadne procesy nie mają sensu