  • Data: 2004-03-04 20:50:56
    Temat: Re: Spłacić KK za pomoca KK?
    Od: xwr1010 <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cze

    >Podobno sie da splacic KK za pomoca innej karty kredytowej (nie kazdej).
    >Czy to prawda? Mam KK z PKO vc, BPH mc , Lucas vc czy ktoras z nich jest
    >ok do tych celow? I jak w ogole sie to reguluje? telefonicznie ?

    jest to troche ot, ale mozesz ja splacic przez wyrobienie sobie karty
    w RBPL na podstawie 3 ostatnich wyciagow, zmienisz oprocentowanie
    prawdopodobnie na nizsze, RBPL potraktuje to jako transakcje
    bezgotowkowa, zyskasz odsetki na 44 dni, niestety bedzie cie to
    kosztowalo 25zl za oplate roczna, ale zawsze`dodatkowy plastik w
    portfelu ;)
    pozdro
    xwr1010