  • Data: 2007-02-22 13:12:42
    Temat: Re: Splata kredytu mieszkaniowego z funduszu inwestycyjnego?
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos napisał(a):

    > W tym miesiacu np. fundusze zarobily bardzo niewiele (poczatkowo byla
    > nawet spora strata), tak wiec ja bym uwazal z funduszami. Ostatecznie sa
    > one na plusie ale zysk jest mniejszy niz bylby np. z lokaty.

    Zalezy kiedy i w jaki fundusz. Przy fundasz akcji trzeba pamietac o tym ze:
    1) Akcje sa juz wysoko wyzej nie bedzie
    2) Mozna stracic 30% na dzien dobry jaks ie trafi na spadki wiec do
    wyjscia na 0 trzeba zarobic juz 50%.

    Fundusze akcji daly zworty rzedu 100-200% w ciagu ostatnich lat ale byl
    duzy dolek po peknieciu banki internetowej wiec trzeba uwazac.

    Przy 40 tys EUR mozna oddac pieniadze do funduszu hedgingowego
    sa takie w PL cel to 11-16% rocznie w USD/EUR