    From: RobertS <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Splata kredytu mieszkaniowego z funduszu inwestycyjnego?
    Date: Thu, 22 Feb 2007 15:47:15 +0100

    > W tym miesiacu np. fundusze zarobily bardzo niewiele (poczatkowo byla
    > nawet spora strata), tak wiec ja bym uwazal z funduszami. Ostatecznie sa
    > one na plusie ale zysk jest mniejszy niz bylby np. z lokaty.

    nie patrzy sie na FA z perspektywy kilku dni (bosze) lub nawet miesiecy,
    chodzi o zysk w dlugim okresie i ten wystepuje ;-))jest tez wyzszy niz z
    lokaty bankowej, ktora pozbawiona jest ryzyka...

    proponowane rozwiazanie jest bdb, ale bezposrednio z funduszu nie da sie
    splacac kredytu, co miesiac musialbys umorzyc (z odpowiednim
    wyprzedzeniem) tyle jednostek, aby wystarczylo na splate raty

    nie nalezy wplacac calej kasy do jednego funduszu, dywersyfikacja ryzyka
    bardzo wskazana i tutaj pojawia sie pytanie:

    czy jezeli masz kilka funduszy (jedne zarabiaja mniej inne wiecej, a
    jakis tam nawet ma strate) to ktore jednostki umorzyc?

    zyskowne czy tracace?
    zastanawiam sie...

    --
    pozdr.