  • Data: 2009-05-19 19:52:28
    Temat: Re: (Spodziewany) koniec swiata kart kredytowych...
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Maj, 15:37, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Ja jestem za :). nawet te karty nie musza miec wodotryskow... wazne zeby
    > chodzily bez autoryzacji :).

    To nie w USA. Podejrzewam, ze tu wszystko chodzi z autoryzacja.

    I dziala! Bez "przerw technicznych".

    > Wg. informacji z pewnego banku ja dochodzilem pod 900 ;). Ciekawe czy zasady
    > punktowania byly takie same... Hm... bank dzialal na amerykanskim
    > know-how...

    Co firma to inny credit score.

    FICO jest zdaje sie do 850 i pamietam, ze kiedys sie dziwilem kiedy
    dostalem rokroczny raport z ponad 900.
    Okazalo sie, ze Experian postanowil byc inny i wymyslil swoj wlasny
    system i tam maksimum to 1000 albo 990.

    Nie jestem pewien czy Equifax i TransUnion tez czegos nie wymyslily.