    From: Tomasz Nowicki <t...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: (Spodziewany) koniec swiata kart kredytowych...
    Date: Wed, 20 May 2009 21:02:27 +0200

    Dnia Wed, 20 May 2009 09:32:54 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Proszę o wzięcie pod uwagę, że na przykład ja nie widzę w tym niczego
    > idiotycznego. W najmniejszym stopniu.

    Idiota to złe słowo - nacechowane emocjonalnie i w ogóle ;?)
    Lepiej powiedzieć - ryzykant.
    A to, że ktoś jest dentystą, nie znaczy wcale, że pozbył się ryzyka
    związanego z niewypłacalnością - prócz utraty pracy, która akurat dentyście
    może zazwyczaj mało grozi, są jeszcze choroby, wypadki itp. To też warto
    brać pod uwagę. Dlatego IMO należy część zdolności kredytowej poświęcić na
    składkę ubezpieczeniową tak skonstruowanej polisy, by w razie niezdolności
    do pracy (lub zgonu) odszkodowanie pozwoliło zlikwidować kredyt

    T.