  • Data: 2011-05-20 16:16:52
    Temat: Re: Sporo zmian w interfejsie ING od 23 maja
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Między innymi nie mam do dzisiaj pojęcia jak myszą zaznaczyć mój własny
    > numer konta żeby to gówniane okienko nie wyskakiwało.
    >
    > Szanowne ING, błagam, wyp.... tego cholernego Ajaxa, DHTMLa czy co tam
    > macie ...

    Nie chyci... :)
    ING zapłaciło webmasterowi za zrobienie interfejsu w zaawansowanej
    technologii i nie ma szans, żeby teraz przeprosiło się ze zwykłym html-em.

    Oszacuj jaki % klientów, choćby tutejszych pożegna się z bankiem z
    powodu uciążliwego interfejsu. A dla większości, nawet internetowych, to
    co im się podsunie pod nos jest jedynym serwisem transakcyjnym jaki
    widzieli.

    Jakieś 2 lata temu bzwbk sp..ło interfejs w odniesieniu do kk, wszyscy
    konsultanci mi przyznają "no tak, ma pan rację, teraz tego się nie da" i
    co? I g..o!

    Klient internetowy ma nie marudzić, tylko cieszyć się, że ma coś-tam za
    friko.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.