eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSporo zmian w interfejsie ING od 23 majaRe: Sporo zmian w interfejsie ING od 23 maja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Maruda <m...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sporo zmian w interfejsie ING od 23 maja
    Date: Fri, 20 May 2011 18:16:52 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <ir645l$dk5$1@news.onet.pl>
    References: <ir58p9$pns$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ir63bc$aaj$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ratnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1305908213 13957 83.238.170.2 (20 May 2011 16:16:53 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 May 2011 16:16:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    In-Reply-To: <ir63bc$aaj$1@news.onet.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 110520-0, 2011-05-20), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:552353
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-05-20 18:02, Sebastian Biały pisze:

    > Między innymi nie mam do dzisiaj pojęcia jak myszą zaznaczyć mój własny
    > numer konta żeby to gówniane okienko nie wyskakiwało.
    >
    > Szanowne ING, błagam, wyp.... tego cholernego Ajaxa, DHTMLa czy co tam
    > macie ...

    Nie chyci... :)
    ING zapłaciło webmasterowi za zrobienie interfejsu w zaawansowanej
    technologii i nie ma szans, żeby teraz przeprosiło się ze zwykłym html-em.

    Oszacuj jaki % klientów, choćby tutejszych pożegna się z bankiem z
    powodu uciążliwego interfejsu. A dla większości, nawet internetowych, to
    co im się podsunie pod nos jest jedynym serwisem transakcyjnym jaki
    widzieli.

    Jakieś 2 lata temu bzwbk sp..ło interfejs w odniesieniu do kk, wszyscy
    konsultanci mi przyznają "no tak, ma pan rację, teraz tego się nie da" i
    co? I g..o!

    Klient internetowy ma nie marudzić, tylko cieszyć się, że ma coś-tam za
    friko.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1