  • Data: 2007-10-10 22:15:36
    Temat: Re: Sposób na pułapk
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf wrote:

    > Orientujesz sie moze w temacie?

    Szukałem lokat dla dziecka poniżej 13 lat, które miało otrzymać darowiznę.
    Nie znalazłem nic sensownego, bo obdarowanie dziecka a nie jego rodziców
    powoduje kłopoty z zarządzaniu takim majątkiem. Zwykły zarząd wg komentarzy
    oznacza "utrzymanie w stanie niepogorszonym". Zakończenie takiej lokaty
    zostanie zapewne uznane przez bank albo TFI uznane za przkroczenie zwykłego
    zarządu. Jedno tylko AIG TFI pisze w prospekcie, że konwersja jednstek
    funduszu nie przekracza zakresu zwykłego zarządu. Ale nie pisze tego o
    odkupieniu.

    > Jakies linki?

    Kodeks rodzinny i opiekuńczy, art 101 i dalsze (była nowelizacja jakiś czas
    temu, nie mam nowego kodeksu).
    Szukałem też w prospektach różnych TFI o małoletnich.