  • Data: 2003-11-15 13:47:42
    Temat: Re: Sposob na status VIP?
    Od: "Damian" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przyjazny Andrzej" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1a20410e621f981a989773@news.tpi.pl...

    > Kochany,

    wow

    > a załatwiałes kiedy coś w PEKAO bez statusu VIP?

    w PEKAO byla raz w zyciu i na tym moje doswiadczenie sie konczy... ale
    mialem juz wyrobione zdanie dotyczace tego banku po 1 wizycie...jak najdalej
    od nich...

    zdarzenie mialo miejsce w 2000 roku ale widac nic sie nie zmienilo,
    chccesz poczytac, zapraszam :
    http://www.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UT
    F-8&frame=right&th=7754748bc853a389&seekm=8n0b24%24s
    rg%241%40okapi.ict.pwr.wroc.pl#link1

    >To nie zadawaj głupich
    > pytan i nie traktuj sprawy humorystycznie. Osobiscie status VIP mi
    > "powiewa", ale wszystko sie zmienia, kiedy twoje relacje z bankiem nie
    > ograniczaja sie do ROR i bankomatu.

    ale mozesz uzyskac rowniez wiele bonusow w innych bankach nie majac statusu
    VIP, wszystko zalezy od oddzialu i banku...
    ja wiele dobrego zyskalem bedac jeszcze studentem, ktorego jedynym
    dochodem -wplywem na konto bylo stypendium
    i to w tak krytykowanym PKO BP, chodzilo np o gratisowe VC z duzymi limitami
    nie bedac nigdy zatrudnionym... (1997-98 rok)

    troche wytrwalosci i w normalnych bankach posiadanie konta i przyzwoite jego
    uzytkowanie przez dluzszy czas pozwala na uzyskanie wiecej niz pozwalaja
    procedury...

    przede wszystkim zmien bank ... po wczorajszym telefonie z lukasa dotyczacym
    podwyzki oprocentowania na lokatach od dzisiaj (czyli przed ) a w oddziale
    bylem 2 razy w tym roku spokojnie moge polecic ten bank