  • Data: 2008-11-25 14:51:37
    Temat: Re: Sposób naliczania odsetek na KK
    Od: "kashmiri" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Forr" <f...@i...pomin.pl> wrote in message
    news:ggh087$13c$1@news.interia.pl...
    > Witam
    >
    > ING, w przypadku nie spłacenia całości zadłużenia w terminie, nalicza
    > odsetki od wszystkich transakcji, niezależnie od wysokości spłaty.
    > Generalnie spłacam całość, ale ostatnio przepalcowałem się o 100PLN robiąc
    > przelew i spotkała mnie niemiła niespodzianka.
    >
    > Czy każdy bank robi to podobnie czy może są takie, które naliczają od
    > różnicy między kwotą należną i spłaconą?

    Spłacasz całość zadłużenia, a nie kwotę minimalną, więc moim zdaniem mogą
    naliczać odsetki tylko od kwoty niespłaconej. Na pewno jak miałem w Citi
    zadłużenie 10,000 zł, spłacilem niemal wszystko i zostało mi 500 zł, to
    naliczają odsetki od tych 500 zł, nie od 10,000.

    Sprawdź w ich regulaminie i napisz, jak oni to sobie uregulowali.

    k.