  • Data: 2008-11-25 14:56:03
    Temat: Re: Sposób naliczania odsetek na KK
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 25 Nov 2008 15:34:59 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Jest to standardowe rozwiązanie w PL, nie wiem czy obecnie są od niego
    > wyjątki, raczej nie ma.

    Par. 7 ust. 22 regulaminu BZWBK:
    "Od niespłaconej kwoty należności wobec Banku w terminie jej
    wymagalności, określonym w ust.18, Bank nalicza odsetki od należności
    przeterminowanych w wysokości określonej w Umowie, obowiązującej na dzień
    powstania zadłużenia przeterminowanego."

    Patrząc na par. 3 ust. 3.5 regulaminu Aliora czy też par. 23 ust. 12
    Polbanku też powiedziałbym, że jest inaczej.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl