    From: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sposoby logowania się .
    Date: Fri, 10 Sep 2010 19:55:52 +0200

    > Ponadto częste zmiany haseł ZACHĘCAJĄ usera do nadawania haseł
    > prostych.

    Zaraz, albo user sam z siebie wymyśla łatwe hasła, albo nie. Jak zwykle
    stosuje "g5D%aA1L" i mu się każe zmieniać co 3 miechy, to nagle
    przestawi się na "123456"?

    > Zamki i klucze do mieszkania też co miesiąc zmieniasz?

    Jak młody zgubił klucz, to wymieniłem.
    Jakbym np. po wizycie na basenie znalazł na kluczu ślady plasteliny, to
    też bym tak zrobił.
    Jak zauważyłem, że mój kod do domofonu wyciekł (kolega syna użył),
    poprosiłem administrację o zmianę, i... przestawiłem się na korzystanie
    z cudzych. Oni nie zmieniają, nawet jeśli wiedzą że wyciekło. Wiesz co
    usłyszałem? "dziecku łatwo jest zapamiętać kod 9870 i nic mnie nie
    obchodzi". I mówił to facet, który skarżył się, że mu rower ukradziono
    ze wspólnego garażu.

    --
    Alf/red/