  • Data: 2002-01-26 22:52:12
    Temat: Re: Spostrzeżenie na temat Citibanku
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zauwazyliscie ze najczesciej przelewy z mBanku maja problem z
    > dotarciem do Citi ? Chyba sie nie lubia hehehe. A mieli sie kiedys
    > polaczyc...

    Nie, nie mieli. Połączyć to miały się Bank Handlowy i BRE.
    Ostatecznie do tej fuzji nie doszło, a napalony na 'fuzjowanie się'
    Handlowy znalazł innego przyjaciela - Citi.

    Inna sprawa, że gdyby do fuzji Handlowy-BRE doszło, to prawdopodobnie
    mbanku ani multibanku by nie było (przynajmniej w obecnej formie), za
    to na różne strony rozwijałby się handlobank. Czy byłoby to lepiej
    czy gorzej, różnie można mówić, mi za handlobankiem ciągle tęskno...