  • Data: 2008-07-31 12:07:56
    Temat: Re: Spread w umowe o kredyt walutowy?
    Od: "Ope" <a...@a...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

    "Cubus" <c...@n...pl> wrote in message
    news:g6s6ee$r8c$1@inews.gazeta.pl...

    > To spłacę dzień później. Karne odsetki za dzień zwłoki nie będą
    > wielką kwotą.

    Ale przeciez dzien pozniej kwota by byla ta sama. Rate placisz po kursie z
    dn xx (wyznaczonego przez bank), a nie po kursie z dnia splaty. Tak
    przynajmniej to wyglada na wyciagu...

    > Wg. mnie skutecznie mogła by pomóc świadomość
    > istnienia spreadu i zawyżania kursu.
    > Ponieważ nieliczni kredytobiorcy zwracają na to uwagę
    > banki robią co chcą.
    > Gdyby każdy o to pytał (tak jak np. o oprocentowanie)
    > banki musiał by zacząć konkurować.

    To prawda. Co gorsza ludzie mniej uwagi poswiecaja wyborze kredytu
    hipotecznego na x00 000 PLN niz na zakup telewizora za 3000 PLN.

    pozdr