eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSprytny jeszcze sprytniejszy! VISA także po 97groszyRe: Sprytny jeszcze sprytniejszy! VISA także po 97groszy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!.POSTED!n
    ot-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sprytny jeszcze sprytniejszy! VISA także po 97groszy
    Date: Mon, 3 Jun 2013 20:53:23 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 23
    Message-ID: <koion3$vdv$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    References: <d...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: ip-219-196.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv13.cyf-kr.edu.pl 1370285604 32191 87.239.219.196 (3 Jun 2013 18:53:24
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 3 Jun 2013 18:53:24 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <d...@g...com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:591880
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "www2" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:d40d939d-52e5-4a43-ad6e-14884a13003e@go
    oglegroups.com...

    > Mila informacja dla wyjadaczy wisienek i orzechow.
    >
    > Wlasnie pojawila sie informacja na FB iz... koniec z dyskryminacja Visy
    > ;-)
    > https://upaid.pl/files/oficjalny_regulamin_aplikacji
    _Sprytny_Bill_1.06.2013.pdf
    >
    > Co przy skonczonym (nie)skonczonym cb w sync jest dobra alternatywa do
    > wykrecania roznych warunkow na kartach, choc ING dzisiejsza promocja cos
    > zaczyna robic
    > "ale" (wylaczajac z promocji transakcje e-przelewami itp.)

    Ja tam temu upaid życzę jak najlepiej. Ostry ruch z tymi Visami jako obrona
    przed znacznym spadkiem obrotów po ś.p. Syncu. Tylko ile wytrzymają na
    takich warunkach, bo dopłacają do tego biznesu obecnie.

    Żeby wygryźli Przelewy24 z rynku. Jak na razie jakość obsługi reklamacji w
    upaid bez porównania lepsza (oczywiście wiadomo, że głównie wynika to
    najprawdopodobniej ze znacznie mniejszej ilości klientów), technologicznie
    muszą jeszcze trochę nadrobić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1