  • Data: 2004-03-18 17:30:41
    Temat: Re: Sprzedaj przyjaciela za 50 pln Citibankowi !!!!!
    Od: "JaKi" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:c3cm65$t3l$1@news.onet.pl...

    > Ok. Ale przeciez w TOiP nie ma cen konkurencji, czy zapisu, ze w innych
    > bankach dostaniesz to samo za free itp.

    Michal, ale czy wiesz np ile kosztuje koszula w konkurencji? Podoba Ci sie,
    uwazasz ze bedziesz z niej zadowolony. Mozliwe ze firma Y daje do koszuli za
    darmo krawat ale firma X nie ma obowiazku tego napisac :-) Jest wolny rynek.
    Nie popadajmy w skrajnosci :-)

    > Alez oczywiscie! Zgadzam sie w pelni! Klopot w tym, ze niektorzy o tym po
    > prostu nie wiedza. Ja uwazam, ze warto ich uswiadamiac - tylko po to, zeby
    > rynek byl bardziej konkurencyjny - jak bedzie to skorzystaja WSZYSCY.

    Od tego sa testy/rankingi/zestawienia robione pod roznym kontem :-) Jednak
    nie nalezy mowic ze karta Citka o najdrozsza karta - nie zawsze jest to
    prawda.

    --
    JaKi