  • Data: 2004-03-19 18:20:50
    Temat: Re: Sprzedaj przyjaciela za 50 pln Citibankowi !!!!!
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c3eone$9dv$1@news.onet.pl>, j...@c...barg.sv says...
    W watku <c3eone$9dv$1@news.onet.pl>, j...@c...barg.sv piszesz...
    |1. Eee z tego co pamiętam, to ogólnie chyba na plus liczba klientów (konta).
    |4,5mln kont to przemawia do wyobraĽni :)

    Bo to sa jeszcze konta z komuny. 10 lat temu tych kont bylo ponad 2,5
    raza wiecej.

    |2. sprzedali już 150 tys. KK, co daje im juz DRUGˇ pozycje na rynku KK !!!

    Sprzedali? Kiedy? W sumie?

    |3. kredyty mieszkaniowe dobrze sie sprzedaj=3F - nadal sa na pierwszym miejscu.

    Co mnie autentycznie dziwi - czyzby ludzie nie potrafili liczyc? Znan
    dwie osoby ktore maja w PKO BP kredyty mieszkaniowe i jest to horror
    nawet w porownianu do nieszczesnego Kredyt Banku.

    |Tak wiec jesli nawet konta sa na małym minusie (nie pamietam), to i tak
    |najbardziej zyskowne produkty maja sie dobrze. W każdym razie o nieeeebo lepiej
    |niz pekaosa - gdzie spadki sa mocno widoczne.
    |Za chwile jeszcze wprowadz=3F sprzedaż ubezpieczeń PZU i znowu pewnie obejma
    |prowadzenie, także w tym segmencie rynku.

    Zobaczymy za okolo 10 lat jak odpadnie kolejne 30% emerytow.

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke