  • Data: 2004-03-19 19:56:45
    Temat: Re: Sprzedaj przyjaciela za 50 pln Citibankowi !!!!!
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Poke" <pokeo2@o2.{usunto}pl> napisał:

    >> Sprzedali? Kiedy? W sumie?

    Startowali jakos tak z mBankiem razem... chyba rok i trochę.
    Dla porównania powiem, że mB ma obecnie 9 tys. KK.

    |3. kredyty mieszkaniowe dobrze sie sprzedaj=3F - nadal sa na pierwszym miejscu.

    No nie gadaj. hipoteczne w pkobp są tanie. podobnie jak inne kredyty (takze na
    karcie kredyt).

    Pożyjemy zobaczymy...
    Ps. pamietaj ze oni maja tez inteligo, gdzie nie ma problemów z jakością. a moze
    nawet niebawem ruszy e-pko pod altamirą.

    --
    W.