    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Sprzedawaj na Rosz ha-Szana
    Date: Mon, 13 Sep 2010 10:10:37 +0200
    <i6d2eb$l26$1@news.onet.pl> <i6d4re$p2l$1@inews.gazeta.pl>
    <i6d56j$sr2$1@news.onet.pl> <i6d6a4$qk$1@inews.gazeta.pl>
    <4c8a3d3d$0$21011$65785112@news.neostrada.pl>
    <i6e0uj$1dc$1@inews.gazeta.pl>
    <4c8aa6ff$0$22794$65785112@news.neostrada.pl>
    <i6ebt4$8kl$1@inews.gazeta.pl> <4c8c122f$1@news.home.net.pl>
    <i6ijbh$l2f$1@inews.gazeta.pl> <i6iqoj$fhg$1@inews.gazeta.pl>
    <i6j74p$2bn$1@inews.gazeta.pl> <i6j8i1$7ur$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@q...googlegroups.com>
    <i6jc1p$lqm$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@j...googlegroups.com>
    <i6jfa1$4j1$1@inews.gazeta.pl> <i6jhih$3jk$1@news.onet.pl>
    <i6kg55$q6l$1@inews.gazeta.pl> <i6kiaj$tjb$1@news.onet.pl>

    DJ wrote:

    > 3

    > To jakim cudem nie masz poslizgow, a ja je mam? Nie mialem wiecej jak
    > kilka zlecen pod rzad bez poslizgow.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Darek

    Myślę, że zależy to od miejsca w którym składasz zlecenie. Jeżeli zlecenie
    jest na oporach/wsparciach identyfikowanych powszechnie to poślizgi pewnie
    są. Tak to sobie wyobrażam. Zdarzają mi się sytuacje, że w momencie sygnału
    nie zabierze się cała pozycja ale kurs potem wraca. Takich sytuacji nie
    liczę. Rozważam na koniec dnia czy sygnał został zrealizowany. Z resztą czy
    zlecenie zostało złożone na kilka dni czy tego samego dnia to nie ma
    znaczenia bo w momencie aktywacji zlecenie trafia do arkusza na koniec
    kolejki. Jak chcesz to wierz jak nie to nie. Zlecenie PKC składam tylko przy
    zmianie serii. PKC otwieram nową serię na dogrywce w dniu wygasania starej
    serii. Dla mnie każde 5,- złotych jest bardzo ważne bo zarobić pieniądze na
    giełdzie nie jest łatwo. Dlatego nie chce mieć poślizgów. Jeżeli sytuacja
    będzie się powtarzała i będzie niepokojąca to zmienię rynek na bardziej
    płynny. Jeżeli dla takiego dupka jak ja Warszawa jest za płytka to będę
    musiał to zmienić. Poślizgi przy realizacji zlecenia są dla mnie nie do
    zaakceptowania. Tracę zupełnie kontrolę nad tym co się dzieje i rozważania o
    systemie, który stosuje można wyrzucić do kosza.