eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSprzedaż na raty - jak to ugryźć ?Re: Sprzedaż na raty - jak to ugryźć ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Marek Lubiński <m...@n...spam.data.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sprzedaż na raty - jak to ugryźć ?
    Date: Sat, 9 Apr 2005 22:33:54 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <d39e6l$4h4$1@inews.gazeta.pl>
    References: <d39d13$spd$1@inews.gazeta.pl>
    <1ikgu1hqvdndx$.z2tm342z81ye$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-191-13.kwidzyn.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1113078806 4644 81.190.191.13 (9 Apr 2005 20:33:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Apr 2005 20:33:26 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2742.200
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2741.2600
    X-User: maro888
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:343293
    [ ukryj nagłówki ]

    "Markus Sprungk" <z...@c...cy> wrote in message
    news:1ikgu1hqvdndx$.z2tm342z81ye$.dlg@40tude.net...
    > > 2. Jak wygląda proces zawarcia umowy z firmą ratalną?
    > Z Bankiem gwoli ścisłości ;)
    > Przychodzi przedstawiciel, podpisujesz umowę i już.
    > Ty ustalasz cenę za produkt a potem "przepuszczasz to" przez raty. Co tu
    wyjaśniać?
    >
    > Naprawdę prowadzisz działalność gospodarczą?
    >
    > A jak chcesz kupić towar, który potem sprzedasz?
    >
    > Nie dostaniesz pieniędzy z Banku dopóki klient nie dostanie towaru.
    > >Ew. Ile się czeka na zwrot pieniędzy.
    >
    > To zależy od Banku. Z reguły do dwóch dni roboczych
    > To drugie. Ciebie narzut Banku nie interesuje
    >
    >
    > Nie ma żadnych. Bank weryfikuje klienta. Ty natomiast jesteś zobowiązany
    do
    > dokładnego sprawdzenia dokumentów, które Ci daje klient, czy nie są w
    > widoczny sposób przerobione, podrobione czy nieczytelne oraz czy
    > zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach jest sporządzone właściwie. W
    > praktyce zawsze możesz poprosić Przedstawiciela Banku o szkolenie
    >
    Dziękuję uprzejmie za odpowiedzi na moje pytania. Odnośnie pkt.4, faktycznie
    nie potrzbnie zadałem to pytanie, po prostu chciałem się na 200% upewnić że
    nie ma "innych" procedur :-)
    Jeszcze raz uprzejmie dziękuję za wyczerpujące odpowiedzi.
    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1