  • Data: 2011-05-17 17:45:24
    Temat: Re: Srebro 3
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 May 2011 19:26:13 +0200, skippy napisał(a):

    > świeczki są takie same, a nawet łądniejsze niż na FW
    > wszystko kwestia zlewarowania i nie chodzi tu o przelicznik kursu x100 czy
    > ileś tam, ale to pewnie wiesz

    Teraz zaczynam od 0,1 lota i koncze na stopie i tak wkółko. Nie ma ruchu,
    to nie dokładam więcej w koncu te 0,1 lota wylatuje. Dzisiaj czuje, że tez
    wyleci juz trzeci raz. No coż trzeba być cierpliwym. Jutro też jest dzień.
    Potencjalny ruch widzę na 31.xxx wiec bedzie chwila zeby dołożyć i odrobić
    straty. Ostatecznie spadnie do 21-22. To mój plan na miesiąc. Czy wyjdzie?
    (ostatnio wyszedł ;)