  • Data: 2002-08-21 07:04:55
    Temat: Re: Stara ksiażeczka mieszkaniowa PKO.
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jaro" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:aju5th$1kl$1@korweta.task.gda.pl...
    > Nie powiedzą mi bez sprawy spadkowej:( Musiałbym zostawić na kilka dni
    > książeczkę do oprocentowania, ale wtedy juz jej nie dostanę zpowrotem, bo
    > odebrać może właściciel, (który nie żyje).

    :))
    to nie zostawiaj książeczki !
    po prostu idź i zapytaj ile to jest mniej więcej ....
    chyba panie w okienkach nie robią tego pierwszy raz i mniej więcej się
    orientują (btw. w jakim mieście mieszkasz ? )
    powiedz, że nie wiesz czy opłaci się postępowanie spadkowe przeprowadzać
    skoro nie wiesz jaka to kwota

    no i poszukaj w ustawie ile premii gwarancyjnej otrzymasz (bo jeśli w ciągu
    90 dni od aktu notarialnego dotyczącego zakupu mieszkania załatwisz
    formalności dotyczące premii gwarancyjnej to ją otrzymasz)

    zresztą poczytaj i policz m.in. na

    http://www.infor.pl/dokument.html?P180=I02.2001.093.
    00000230A&format=webmore
    3