  • Data: 2002-08-21 19:02:02
    Temat: Re: Stara ksiażeczka mieszkaniowa PKO.
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "b2d2" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ak016b$e15$1@news.onet.pl...
> [...]
    moze

    130.000 ?? toz to dzisiaj kupa szmalu - i mowie to calkiem serio

    > Nie wiem ile to będzie ale moze byc nawet ok 10 tys. na pewno warto koło
    > tego pochodzic.

    jestem przekonany, ze zzzzzzzznacznie wiecej !

    oczywiscie pewnosci nie mam (i nie czytalem calego watku) - i nie chce tez
    rozbudzac nadzieji - ale z tego rocznika widzialem kwoty o polowe mniejsze -
    a wyplaty znacznie przekroczyly 10ooo, sytuacja zalezna jest od zbyt wielu
    czynikow - np od tego, czy stosowano w wymaganym okresie tzw: systematyczne
    oszczedzanie - chodzby w minimalnej kwocie - co powieksza znacznie obecna
    wartosc wkladu