    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Startuję z reklamami
    Date: Thu, 9 Jul 2015 16:32:50 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mnlsci$7cr$...@n...news.atman.pl

    > w lepszym ;) miejscu. Tak czy siak -- zamierzam to jakoś usystematyzować.

    Mogę (chyba mogę) jeszcze/dodatkowo pogrupować i zgromadzić wszystko w jednym
    miejscu:

    konta bez %%
    '-Citi
    konta oszczędnościowe
    |-Getin (nie wiem, czy getin daje mmi zysk)
    '-Eurobank 4,5% <0, 3kpln>
    lokaty
    '-Expander 4,5% <10kpln, 40kpln> 1 miesiąc
    kredyty
    '-nie wiem, bo nie korzystam ;)
    karty kredytowe
    |-Citi bez tabletu
    '-Citi z tabletem

    I pod każdą z tych linijek wrzucić stosowny link[ dający mi bezduszny zysk
    finansowy].

    Ale zasada prosta -- wszystko w prostych edytorach takich,
    jak edytor Totalnego Commandera. To prosty edytor, ale
    już kolorujący.

    Przejdę z 'windows-1250' na 'iso-8859-2' -- choć nie wiem, w jakim celu. :)
    (już przechodzę, ale na wszelki wypadek zachowam także pliki w 'windows-1250')
    Nie jest to trudne, zważywszy na OE. ;) Wiem, że są stosowne edytory, ale
    kiedyś to już przerabiałem -- i raczej nie chcę z tego korzystać. :)

    -=============================-

    Mogę też budować bazę m@ilową -- o czym zahaczyłem do (; Nowego. ;)

    -=============================-

    Zamierzam dorzucić też różne fotki -- choćby wróbla pstrykniętego
    komórką (bezczelny, w ogóle nie bał się mnie? -- wróbel to małe
    piwo; ważka usiadła mi na nosie i nie chciała odfrunąć mimo moich
    interwencji) czy łabędzia (też pstrykniętego komórką) z obciętymi
    skrzydłami -- barbarzyństwo!!!

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Precyzowanie mich planów związanych z rządzeniem po wyborach.

    () prawo będzie niekorupcjogenne, czyli proste, logiczne, merytoryczne; [;)]
    przede wszystkim nie będzie wyjątków, co ukazuje poniższy punkt dotyczący
    dofinansowywania dzieci

    () 500 złotych miesięcznie na każde dziecko -- bez względu: na płeć
    dziecka, wybarwienie skóry dziecka, wybarwienie skóry matki,
    wybarwienie skóry ojca, kolor oczu dziecka, kolor oczu matki,
    kolor oczu ojca, przekonania religijne dziecka, przekonania
    religijne matki, przekonania religijne ojca, etniczność matki,
    etniczność ojca; wiek matki, wiek ojca, wiek babć, wiek dziadków,
    wiek cioć, wiek stryjenek; wiek dziecka, wiek stryjów, wiek wujków
    itd... [chyba dobrze zakamuflowałem 'wiek dziecka'; zawsze można
    coś dorzucić lub rozbić babcie na babcie od strony matki o babcie
    od strony ojca; ważne, aby ustawa została przegłosowana, później
    pójdzie z górki -- prawo jest świętością i musi być respektowane
    bez względu na to, jakie to prawo jest]

    () w sprawie in vitro oraz małżeństw partnerskich [pedałów, lesbijek,
    i innych dewiantów] wypowiem się później; ogólnie preferować
    będę wyrozumiałość światopoglądową i tolerancję -- czyli pokój
    i miłosierdzie; pamiętajmy o tym, że zgoda buduje a niezgoda
    rujnuje [czyli pomiędzy mych przeciwników należy siać niezgodę,
    aby rujnować tychże przeciwników; najlepiej kłócić ich za pomocą
    pomówień, niedomówień, intryg, szantażu, strachu...]