  • Data: 2002-10-27 20:24:17
    Temat: Re: Statystyki Multiczatu
    Od: gryz0N <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojtek Frabinski napisał:

    > Debet i kredyt w rachunku to dwie rozne sprawy w Multi
    > Debet jest wyzej oprocentowany, przyznawany bez dodatkowej umowy i
    > specjalnych formalnosci.
    > W wypadku MK Jestem to jest właśnie 100 zł.

    No wlasnie. Tylko ze ze strony jasno to nie wynika a mozna odniesc
    wrazenie ze jest to 2x wplywy. ["Wplacilem 50zl i moglem pobrac 100
    debetu" -lub podobnie ]

    A ze jest to 100zl dowiedzialem sie na multiczacie i to tez po tym jak
    osoba z ktora rozmawialem kilkukrotnie zmieniala zdanie.
    Na grupie jak do tej pory tylko ty powiedziales o tym jasno. Dzieki.

    > Natomiat Ty mowisz o kredycie odnawialnym. Tutaj maksymalna wartosc w
    > MK Jestem to 3x wplywy.

    Dodajac ze minimalne wplywy _musza_ byc powyzej 1000zl. [chodzi o kredyt
    odnawialny]

    Moje wplywy sa ~900zl miesieczne wiec nie zalapie sie na taki kredyt.
    Moga to byc wplywy udokumentowane [renta rodzinna] lub nie :)
    Z doswiadczenia wiem ze wplyw z renty rodzinnej nie jest lubiany przy
    jakimkolwiek debecie/kredycie/kredycie odnawialnym itd.
    Renta jest przyznawana czasowo na okres nauki i na taki okres chcialbym
    moc uzywac debetow/kredytow itd. Mimo to banki odmawiaja.
    Dlatego wole nawet nie mowic ze jest to renta a wplywy wlasne.

    Ale to juz lekko OT

    ps. Dzieki za wyjasnienie.

    [ Gregor "gryz0N" || gryzon(at)irc.pl || GG 742786 ]