  • Data: 2010-03-21 11:00:47
    Temat: Re: Stocznie - End of Story.....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I w tym cały problem. Ty przeczytałeś i wierzysz jak w pismo święte. Nie
    > masz żadnych innych źródeł na poparcie tych faktów poza artykułem. Nie
    > jest
    > ważne dla Ciebie czy stocznie powinny być sprzedane czy nie. Nie jest
    > ważne
    > czy Ty jako podatnik chcesz dalej do tego dokładać czy nie. W innym
    > miejscu
    > narzekasz, że Cię okradają na 5000,- rocznie. Teraz o tym zapominasz. Jak
    > już jesteś zdania by stocznie sprzedać to teraz masz wymagania skąd są
> [...]

    Ty się kurwa dziwisz że w Polsce nic się nie opłaca jak 3/4 ministrów
    powiązanych jest z fundacjami proniemieckimi którym wcale nie jest na rękę
    aby stocznie w Polsce istniały. Macie czego chcieliście wyborcy Platformy a
    wcześniej Kwaśniewskiego.
    3/4 mojego rocznika w latach 2000 -2005 wypierdoliło za granicę bo tutaj
    pozostawał tylko Urząd Pracy z pustymi tablicami ogłoszeń.
    Zarzynał Balcerowicz, później Miller, a teraz Tusk (z małą przerwą na boom
    podczas prezydentury Kaczorów).

    Macie czego chcecie - macie więc i zarżniętą stocznie .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/