  • Data: 2010-03-21 22:33:03
    Temat: Re: Stocznie - End of Story.....
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [...] a akurat ukazała się informacja nie tylko o Krzysztofie Zanussim, ale
    > i o zarejestrowaniu trzech biskupów: Romaniuka, Orszulika i Dąbrowskiego
    > oraz księdza prałata Henryka Jankowskiego [...]
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    facet, czy ty naprawdę jesteś niepełnosprytny?... przed chwilą kolega ci to
    tłumaczył, nie po raz pierwszy zresztą... jedyne źródło wiedzy jakie posiadasz
    na ten temat to pierd jedengo z przegranych frustratów którzy są twoimi
    idolami... a ty traktujesz to jako prawdę objawioną i jesteś gotowy za to dac
    się posiekac albo posiekac innych... to jest oznaka ociężałości umysłowej, w
    środku europy koleś który zrobił maturę jest najklasyczniejszym fanatykiem...
    nieprawdopodobne... i nie pisz mi że cię obrażam, bo to ty osobiście się
    obrażasz...