eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwStocznie polskie...Re: Stocznie polskie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Stocznie polskie...
    Followup-To: pl.biznes.wgpw
    Date: Thu, 30 Apr 2009 13:20:34 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 23
    Message-ID: <gtc1i6$dhi$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gtbtmq$kej$1@news.interia.pl> <gtbvhs$p24$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gtc02t$fav$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gtc0cv$i5h$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-47-128.lodz.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="ISO-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1241090438 13874 81.190.47.128 (30 Apr 2009 11:20:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Apr 2009 11:20:38 +0000 (UTC)
    X-User: totus3
    User-Agent: KNode/0.99.01
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.wgpw:473496
    [ ukryj nagłówki ]

    Baloo wrote:

    >
    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    > news:gtc02t$fav$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >
    >> jest tylko mały poblem, jeśli mimo pełnego portfela zamówień do stoczniy
    >> trzeba byłoby dopłacać publiczną kasę, to chyba nie ma to jednak sensu...
    >
    > To nie jest mały problem, to jest OGROMNY i podstawowy problem. A zaraz za
    > nim kompletna nieudolność i brak kompetencji osób zarządzających (byłych,
    > obecnych i przyszłych, bo to wszystko pochodzi z tej samej puli "kolesi"),
    > które są w stanie spieprzyć dokładnie wszystko po kolei.
    > Akurat z przemysłem stoczniowym mam cokolwiek do czynienia i moja
    > konkluzja jest jedna - wrzucić bombę, posprzątać, zaorać i dopiero wtedy
    > robić tam coś z głową.

    Przedsiębiorstwa państwowe niszczone są przez związki zawodowe i polityków w
    ramach łupów wyborczych. Tak będzie dopóki będą państwowe. Budowanie statków
    ze stratą dla kontrahenta zagranicznego to transferowania dochodu
    narodowego. Podobnie rzecz ma się z eksportem węgla ze stratą. Za to import
    towarów dotowanych to czysty zysk.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1