eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwStocznie polskie...Re: Stocznie polskie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "kigam" <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Stocznie polskie...
    Date: Thu, 30 Apr 2009 16:15:35 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 40
    Message-ID: <gtccat$2vp$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <gtbtmq$kej$1@news.interia.pl> <gtc7er$csb$1@inews.gazeta.pl>
    <gtc7oj$1fa$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: aedw183.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1241101469 3065 79.186.100.183 (30 Apr 2009
    14:24:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Apr 2009 14:24:29 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.wgpw:473509
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:gtc7oj$1fa$1@news.interia.pl...
    >
    > > jak widać można mieć pełno przyjętych i podpisanych umów na których
    można
    > > się przekręcić, podpisywali umowy na wykonanie statków, a potem np
    zmiany
    > > kursów walut powodowały że te umowy stawały się całkowicie nieopłacalne,
    > > oni mieli podpisane umowy na budowę statku za 50 mln USD podczas gdy
    jego
    > > budowa kosztowałaby aktualnie ponad 100 mln,
    >
    > Twierdzisz że na świecie nie da się budować statków bo istnieje ryzyko
    > kursowe ?. Takie bajki to sobie opawiadaj dzieciom na dobranoc, a nie
    > myslącym ludziom. Weź się chłopie nie kompromituj....
    >
    >

    To Ty się kompromitujesz razem z Michałkiewiczem on jak kolega napisał
    bredzić umie i nic więcej. Nie zna tematu, ale jest ekspertem, przypał
    głupi. Wygugluj sobie dokument pt "Biała Księga prywatyzacji polskich
    stoczni" przeczytaj i potem rób z siebie oszołoma. Jak ci się nie chce
    szukać to zacytję mały fragment:
    "Ministrowie Skarbu Państwa odpowiedzialni za nadzór właścicielski nie
    przeciwdziałali doprowadzeniu do ponoszenia przez Stocznie wielomilionowych
    strat z tytułu nierentownych kontraktów i zaniechali pociągnięcia do
    odpowiedzialności winnych. W latach 2002-2006 Stocznie zawarły kilkadziesiąt
    kontraktów, których wynik finansowy szacuje się jako straty w wysokości od
    kilkudziesięciu do kilkuset milionów każdy. Aktualne wyniki na zawieranych
    przez Stocznie Gdynia S.A. kontraktach szacowane są jako strata w wysokości
    1 257 761 tys. PLN. W przypadku Stoczni Szczecińskiej Nowej strata szacowana
    jest na 1 359 216,4 tys. PLN."
    Ale to wcale nie jest problem tylko ministrów, bo niestety mnóstwo
    krasnoludków wokół stoczni zrobiło sobie z niej żywiciela i pasożytują na
    społeczeństwie dwie dekady i nikt nie jest w stanie nad tym zapanować. I
    przyszedł już czas, że trzeba to wszystko rozpierdolić bo będą nas doić
    jeszcze 50 lat.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1