  • Data: 2021-10-01 10:16:04
    Temat: Re: Stopy procentowe a kursy walut
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-10-01 o 06:59, J.F pisze:

    > A jakby spadl zamiast wystrzelic ?

    Jakby babcia miała wąsy... ;-)
    Zarządzanie kapitałem - klucz do sukcesu w temacie.

    > No ale co - proponujesz kupic teraz, czy 2 tygodnie temu?

    Proponuję zrozumieć mechanizmy działania rynku pieniężnego, jeśli ktoś
    szuka alternatyw wobec innych inwestycji. Wtedy okaże się, iż ze
    znikomym ryzykiem można te kilka procent rocznie skubnąć. Tak rozumiałem
    intencję tego wątku.

    > A jak kupiles dawniej ... to dzis sprzedac, trzymac, czy dokupic
    > wiecej ?

    Przy 4 zł wyzerowałem swoje zasoby. Delikatnie je odkupuję po 3,97.

    Wiesz... Na tej grupie temat walut wraca co jakiś czas... Próbowałem już
    dać do myślenia parę razy - przyznaję: z miernym skutkiem. Ale
    próbowałem też pokazać na liczbach, jak należy czytać cenę. Z tego co
    pamiętam teraz już trzeci raz pokazuję konkrety... Nie rozważam czy
    Baltona czy Pewex, ale na konkretnym kursie pokazuję. Tylko że... Cóż z
    tego? I tak zaraz ktoś wyskoczy z "a gdyby spadł"? Albo "a za Gomułki to
    coś tam...". Słabe to jednak...