eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiStosunek bankow do klienta - artykul we WPROST › Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
  • Data: 2004-01-05 17:55:14
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "MXW" <m...@n...here> wrote in message
    news:btbshd$nfs$1@opal.futuro.pl...
    > 2. ile bym nie mial bank ma psi obowiazek mnie obsluzyc.

    GIGAROTFL!!!!!!!

    > 3. jak klienci nie przynosza bankowi zyskow to bank nie jest
    > bankiem wiec niech zrezygnuje z licencji, chetni tylko czekaja.

    Jacy chetni? Na co?

    > dla mnie jest, jeden incydent wystarczy mi zeby okreslic bank bo -
    > wypisz to sobie nad biurkiem:
    > KLIENT MA ZAWSZE RACJE, ZAWSZE.

    Nawet jak przychodzi do banku i chce pietruszke kupic?

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1