eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiStracilem zaufanie do mBankuRe: Stracilem zaufanie do mBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Glenn" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Stracilem zaufanie do mBanku
    Date: Thu, 29 Jan 2004 20:23:46 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 50
    Sender: g...@o...pl@dial-4514.wroclaw.dialog.net.pl
    Message-ID: <bvbmm1$3vt$1@news.onet.pl>
    References: <5...@n...onet.pl> <bv962p$hen$1@news.onet.pl>
    <p...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: dial-4514.wroclaw.dialog.net.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1075404289 4093 62.87.146.162 (29 Jan 2004 19:24:49 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 29 Jan 2004 19:24:49 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:281494
    [ ukryj nagłówki ]


    > To przeciez calkiem normalne, ze ludzie wyrazaja swoje niezadowolenie z
    faktu,
    > ze ich bank zrobil w bambuko zmieniajac znienacka swoja filozofie bedaca
    > podstawa jego dzialania i relacji z klienatami od poczatkow jego
    istnienia.


    Wiara w jakiekowiek "filozofie" instytucji komercyjnych dowodzi skrajnej
    naiwności - stąd pewnie tak gwałtowna reakcja różnych "zawiedzionych"


    > Ciekaw jestem zatem co kieruje malkontentami narzekajacymi na sluszne
    pretensje
    > klientow mBanku?
    >
    > Widze tylko 2 potencjalne powody:
    > - narzekajacy na narzekajacych jest pracownikiem banku, w szczeglnosci
    mBanku
    > - narzekajacy na narzekajaych lubi byc przekorny, byc kontra wiekszosci,
    byc
    > moze wydaje mu sie wtedy ze jest bardziej cool, stoi na swieczniku, czyms
    sie
    > wyroznia z tego narzekajacego na bank tlumu.

    Zarzucanie kontrdyskutantom pracy w banku to już chyba tradycja ;-)) Wymyśl
    coś lepszego. Poza tym nie trafiłeś zupełnie. Klient głosuje nogami a nie
    tworzeniem kolejnych identycznych wątków na newsach dowodzi IMHO braku
    podstawowej wiedzy ekonomicznej + naiwnej wiary w różne marketingowe brednie
    zwane "filozofią". Nie trzeba być pracownikiem żadnego banku, ani mieć
    wybujałego ego, żeby mieć dość kolejnych wątków o tym, jak to "zawiódł mnie
    mbank" i "przeleję im na złośc po 1 groszu do VW".



    > Na pewno powodem nie jest znuzenie czytaniem takich listow, bo przeciez
    > narzekajacym na narzekajacych nikt nie kaze czytac watkow, w ktorych sie
    > narzeka na ostatnia niefortunna decyzje mBanku, taka jest zaleta newsow.

    No owszem można sobie przesortować, tyle że wtedy mogą umknąć też dyskusje,
    w których chciałoby sie wziąc udział. I dlaczego ma sie nie reagować na
    nieliczenie się z innymi w postaci zakładania kolejnych wątków o tym samym?



    --
    Pozdrowienia,
    Glenn


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1