eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiStrata na wymianie przy zwrocie na karteRe: Strata na wymianie przy zwrocie na karte
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.albasani.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcolog
    ne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.hig
    hwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news
    .neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
    ail
    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5d596304$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <qjbqro$l89$1@dont-email.me>
    In-Reply-To: <qjbqro$l89$1@dont-email.me>
    Subject: Re: Strata na wymianie przy zwrocie na karte
    Date: Tue, 3 Sep 2019 11:24:55 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 37
    Message-ID: <5d6e3169$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 84.10.205.29
    X-Trace: 1567502697 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17347 84.10.205.29:49976
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2927
    X-Received-Body-CRC: 3538973130
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:645660
    [ ukryj nagłówki ]

    "W związku ze złożoną reklamacją dotyczącą nieprawidłowego obciążenia rachunku z
    tytułu operacji dokonanych kartą płatniczą dziękuję
    za kontakt.
    Równocześnie informuję, iż w przedmiotowej sprawie trwa postępowanie reklamacyjne.
    Wyjaśniam, iż do rozpatrzenia reklamacji niezbędne jest pozyskanie od agenta
    rozliczeniowego obsługującego bankomat bądź punkt
    akceptacji stanowiska w sprawie reklamowanej transakcji. Stanowisko agenta
    rozliczeniowego jest okolicznością niezbędną do podjęcia
    przez Bank decyzji dotyczącej sposobu rozpatrzenia reklamacji.
    Z uwagi na fakt, że proces ten odbywa się pomiędzy dwoma podmiotami: bankiem -
    wydawcą karty reprezentującym Posiadacza karty oraz
    agentem rozliczeniowym, termin udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację wymaga
    wydłużenia.
    Bank przekaże pisemną informację o wyniku zakończonego postępowania reklamacyjnego w
    terminie do 35 dni roboczych od dnia
    otrzymania reklamacji przez Bank.
    Przepraszam za wydłużony termin rozpatrzenia zgłoszenia i mam nadzieję, że dalsza
    współpraca z Bankiem będzie satysfakcjonująca."

    Mowa trawa, gdyż w opisie zwrotu z PP była wymieniona transakcja zakupu z jej datą.


    -----
    > Mnie czeka to samo.
    > płaciłem kredytówką w złotówkach paypalowi, paypal przewalutował na dolary, czekam
    na rozwiązanie sporu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1