  • Data: 2009-02-04 09:28:54
    Temat: Re: Strategia Buy&Hold
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    GZ pisze:

    > Mowimy o spolkach czy o inwestycje w AKCJE SPOLEK, ktore w konkretnej formie
    > zostały wycofane z rynku.

    Ale ich wycofanie nie ma nic wspolnego z ZEROWA wartoscia jak probojesz
    to udowodnic.

    > Exbud - sprawa zakonczona, kto nie oddal w wezwaniu po prostu je ma i tyle.

    I co sa bez wartosci jak probojesz to wmowic ?

    > Ew. moze oddac po zenie jaką zaproponuje Skanska. Jesli jest mały to wiele
    > nie dostanie.

    Znaczy sa bez wartosci, nie rozsmieszaj mnie.

    > Wedel - istnieje marka nie spolka. Pepisco opyliło Wedla na częsci. Czesc
    > dostalo sie m.in Cadburry. Spolka akcyjna Wedel - NIE ISTNIEJE

    A cos ie stalo z akcjami wedla osiagnely zero zlotych

    > Rozroznij markę od firmy

    Pytam sie co sie stalo z akcjami ? Czy ich wartosc to zero złotych.
    Wiec wybacz ale to ze spolka znika z notowan nie ma NIC WSPOLENGEO z
    utrata wartosci takich akcji.