  • Data: 2006-02-01 23:05:53
    Temat: Re: Strona mBanku
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bodeck wrote:
    > Na samym dole glownej strony mBanku ( www.mbank.com.pl ) jest ciag
    > znaków " 7NJPW " Czy ktos wie co one oznaczaja?

    Webmaster nie wiedział gdzie zapisać swoje hasło do konta ;)

    Poważnie, to sądzę, że to kod stanu serwera/ów obsługujących bankowość
    elektroniczną. Może to być obciążenie, informacja o kłopotach, itp. BPH
    ma taką informację na dole w pasku, np "MW:Y S:T1" - niestety nigdzie
    nie mogę znaleźć do tego legenty więc to chyba info dla bankowców. Ja
    wiem z infolinii ale tylko tyle ile tu napisałem :)

    Wejdz sobie w demo
    http://www.bph.pl/static/demo/demo_sezam/index_mask.
    html
    Identyfikator i haslo dowolne

    Leszek

    Cytat roku:
    "The IRS Mission
    Provide America's taxpayers top quality service by helping them
    understand and meet their tax responsibilities and by applying the tax
    law with integrity and fairness to all."