  • 1. Data: 2006-01-31 17:34:55
    Temat: Strona mBanku
    Od: "bodeck" <o...@p...fm.pl>

    Na samym dole glownej strony mBanku ( www.mbank.com.pl ) jest ciag znaków "
    7NJPW " Czy ktos wie co one oznaczaja?

  • 2. Data: 2006-01-31 17:37:13
    Temat: Re: Strona mBanku
    Od: "STRAW=man" <s...@w...pl>

    > Na samym dole glownej strony mBanku ( www.mbank.com.pl ) jest ciag znaków
    > " 7NJPW " Czy ktos wie co one oznaczaja?

    Jest to znakwywoławczy krótkofalrzy.
    Możesz prozumieć się z bankiem, jeśli masz zarejstrowaną licncje
    krótjkofalarskom.

    Staszek

  • 3. Data: 2006-01-31 17:47:41
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "bodeck" <o...@p...fm.pl> napisał w wiadomości
    > Na samym dole glownej strony mBanku ( www.mbank.com.pl ) jest ciag znaków
    > " 7NJPW " Czy ktos wie co one oznaczaja?

    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/search.html?f=1&s
    earch=7njpw&su=Szukaj+na+forum&match=1&category=0&fl
    dsubject=1&fldbody=1&dat=1&date=10&dat_odd=31&dat_od
    m=1&dat_odr=2006&dat_dod=31&dat_dom=1&dat_dor=2006

  • 4. Data: 2006-01-31 17:57:32
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "STRAW=man" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jest to znak wywoławczy krótkofalarzy.

    Jaaaaasne:-)
    mbank transferuje radiowo aktywa swoich klientów do kraju o prefixie 7N
    czyli do Japonii ? :-)
    http://www.qsl.net/xe2nat/prefijos.htm

  • 5. Data: 2006-01-31 20:30:56
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    bodeck <o...@p...fm.pl> wrote:
    > Na samym dole glownej strony mBanku ( www.mbank.com.pl ) jest ciag
    > znaków " 7NJPW " Czy ktos wie co one oznaczaja?

    Jak sie zalogujesz do mbanku to na samym dole jest Ankieta.
    Te cyferki pochodza wlasnie z tej ankiety, chodzi o szybkoszc wyszukiwania
    informacji (czytelnosc stron mbanku).
    Podobne cyfry sa w mSzopie i innych - pytaja sie o to w ankiecie (wybierasz
    sposrod kilku propozycji).
    Wypelnilem im ta ankiete ale przyznam ze po 10 pytaniu mnie znudzila i potem
    im jakies brednie wpisywalem. Co za debil wymyslil az tak dluga ankiete.
    Wiekszosc pytan sie powtarza i jest nurzaca.

    --
    darnok

  • 6. Data: 2006-01-31 20:34:49
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Wiekszosc pytan sie powtarza i jest nurzaca.

    Zwlaszcza jak sie trafi ktos, kto nie potrafi czytac i pisac po polsku.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2006-01-31 21:41:05
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    KrzysiekPP <k...@N...op.pl> wrote:

    > Zwlaszcza jak sie trafi ktos, kto nie potrafi czytac i pisac po
    > polsku.

    Masz cos do mnie ?

    --
    darnok

  • 8. Data: 2006-02-01 10:43:27
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    > Jest to znakwywoławczy krótkofalrzy.
    > Możesz prozumieć się z bankiem, jeśli masz zarejstrowaną licncje
    > krótjkofalarskom.

    Zwłaszcza że prefix 7N to Japonia :-)))))

    Boa.

  • 9. Data: 2006-02-01 20:46:19
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Masz cos do mnie ?

    Takie pytania są nurzące ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 10. Data: 2006-02-01 23:05:53
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    bodeck wrote:
    > Na samym dole glownej strony mBanku ( www.mbank.com.pl ) jest ciag
    > znaków " 7NJPW " Czy ktos wie co one oznaczaja?

    Webmaster nie wiedział gdzie zapisać swoje hasło do konta ;)

    Poważnie, to sądzę, że to kod stanu serwera/ów obsługujących bankowość
    elektroniczną. Może to być obciążenie, informacja o kłopotach, itp. BPH
    ma taką informację na dole w pasku, np "MW:Y S:T1" - niestety nigdzie
    nie mogę znaleźć do tego legenty więc to chyba info dla bankowców. Ja
    wiem z infolinii ale tylko tyle ile tu napisałem :)

    Wejdz sobie w demo
    http://www.bph.pl/static/demo/demo_sezam/index_mask.
    html
    Identyfikator i haslo dowolne

    Leszek

    Cytat roku:
    "The IRS Mission
    Provide America's taxpayers top quality service by helping them
    understand and meet their tax responsibilities and by applying the tax
    law with integrity and fairness to all."