  • Data: 2009-02-18 18:54:08
    Temat: Re: Sukces polskiej interwencji ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof" gnhfqn$23kr$...@n...ipartners.pl

    > Gdy piec lat temu EUR kosztowalo 4.95zl nikt nie robil zamieszania, rzad sie tym
    nie zajmowal i nie bylo problemu. \Walka z
    > rynkiem na dluzsza mete nic nie da. Efekty moga byc przez pare tygodni, a potem
    powrot na wyzsze poziomy. Naplywajace coraz gorsze
    > dane z gospodarki nie beda sprzyjac umocnienu PLN.

    Ale ponoć kryzys bierze się z USH. ;)

    -=-

    Ja też, ;) gdy usłyszałem o dodrukowywaniu dolarów, pomyślałem natychmiast,
    że ich cena wzrośnie, bo co nowe to nowe!! Samochód nowy też jest droży od
    używanego. ;)

    -=-

    Gdyby istotnie kryzys w Polsce brał się z Hameryki -- nie dolar by wzrósł
    w siłę, lecz złotówka. Problem (IMO) w tym, że w Polsce brak gospodarki. :)

    Kiedyś euro kosztował 5 złotych? Kosztował, ale jak powoli opadał. :)
    Niepokoi nie sam fakt pełzania kursu, lecz tempo i towarzysząca histeria.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'