  • Data: 2010-02-17 22:49:40
    Temat: Re: Superbezpieczenstwo idzie do przodu!
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Lut, 08:22, "m1ch4l.j" <m...@g...com> wrote:

    > 5 zł za sztukę.

    Czyli za malo zeby mialo jakiekolwiek znaczenie finansowe dla banku, a
    wystarczajaco zeby zrazic do siebie czesc klientow. Moze nie na te
    skale co wprowadzenie 50 gr oplat za przelewy, ani nie na te co
    "nabici w...", ale zmiana w podejsciu jest wyrazna. To juz nie
    http://www.mbank.pl/o_nas/filozofia.html

    Mam wrazenie ze po odejsciu glownego pomyslodawcy, polityka mBanku
    zmienia sie na "my way or highway". Czyli: bedzie jak bank chce, a jak
    sie nie podoba to wyp*#%^lac.