  • Data: 2012-06-19 13:58:40
    Temat: Re: Sync
    Od: ETR <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.06.2012 10:04, Ebald pisze:
    > Możecie się zalogować do synka?
    >
    > Pozdrawiam
    > Ebald

    Ja przypisalem token do logowania i Teraz krzyczy ze niepoprawne haslo.
    Po resecie tokena i sposobu logowania oraz ponownej aktywacji tokena
    aplikacja krzyczy brak połączenia :) Chyba słaby token jakiś:) Zostaję
    przy haśle pisanym z palca. A taki ładny bank miał być.

    Pyt:

    Jak zakladalem konto w niedziele a dzis o3małem akktywacje itd należą
    się jakieś wiśnie? Nie to żebym byl zachłanny na 50 czy 100 zł i tak
    mialem zmieniac bank ale....:)

    Paul

    --
    www.lifeprogress.pl