eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSync czyli półbank i jego "błyskawiczne" rozpatrywanie reklamacjiRe: Sync czyli półbank i jego "błyskawiczne" rozpatrywanie reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Goblin <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sync czyli półbank i jego "błyskawiczne" rozpatrywanie reklamacji
    Date: Thu, 21 Feb 2013 19:25:42 +0000 (UTC)
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 59
    Message-ID: <kg5sbk$s8i$1@news.task.gda.pl>
    References: <kg5ja4$hah$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: user-94-254-209-69.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1361474742 28946 94.254.209.69 (21 Feb 2013 19:25:42 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Feb 2013 19:25:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: NewsTap/4.0.1 (iPhone/iPod Touch)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:587789
    [ ukryj nagłówki ]

    xbartx <b...@h...net> wrote:
    > Pisałem już na grupie o mojej reklamacji transakcji kartą w tym półbanku,
    > że po 60 dniach roboczych (sic!), ktoś się w końcu ogarnął i nią
    > zainteresował i przysłał mi papiery do wypełnienia. W końcu dostałem
    > odpowiedź i co się dowiaduję? Że bank po całym tym czekaniu, cholera wie
    > po co, wysłał mi w końcu niezbędny papier, która mam wypełnić. Jako, że
    > półbank w końcu otrzymał "wszelkie informację i dokumentację" w te pędy
    > wziął się do roboty. Co za profesjonalizm. Co za szybkość.
    > Cóż, po prostu zwykła żenada w czystej niezmąconej postaci. Bardziej się
    > ośmieszyć już chyba nie da. Oj coś czuję, że te 5% mnie tam długo nie
    > przytrzyma. Tata straszy "wielką dejtą" a synek, okazuje się zwykłym
    > półbankiem.
    >
    >
    > =====
    > Szanowny Panie,
    >
    > W odpowiedzi na reklamację z dnia 11.02.2013r. dotyczącą terminu
    > rozpatrzenia reklamacji przekazujemy następujące wyjaśnienia.
    >
    > Wyjaśniamy, że po otrzymaniu Pana reklamacji szczegółowo
    > przeanalizowaliśmy zgłoszenie. Informujemy, że zgodnie z obowiązującym
    > Regulaminem Obsługi Produktów Alior Sync:
    >
    > ,,Reklamacje §61.
    > 3. Reklamacja jest rozpatrywana niezwłocznie, jednakże termin może ulec
    > przedłużeniu w przypadku Operacji zagranicznej lub z innych ważnych
    > przyczyn niezależnych od Banku. Klient zostanie poinformowany o
    > przedłużającym się ponad 30 lub 60 dni (w przypadku Kart) roboczych
    > terminie rozpatrywania reklamacji.
    > (...)5. Klient zobowiązany jest dostarczyć Bankowi wszelkie informacje
    > oraz dokumentację dot. reklamacji i współpracować z Bankiem do czasu
    > zakończenia rozpatrywania reklamacji."
    >
    > W tym miejscu pragniemy podkreślić, że Bank rozpoczął proces reklamacyjny
    > niezwłocznie po otrzymaniu niezbędnych dokumentów. Informujemy, że
    > rozpatrzenie reklamacji z dnia 23.11.2012r. przewidziane jest na termin
    > około 14.04.2013r. Zapewniamy, że czas oczekiwania na rozpatrzenie
    > reklamacji nie wynika ze złej woli Banku, a konieczności procesowania
    > reklamacji zgodnie z obowiązującymi procedurami. Jednocześnie
    > przepraszamy, jeśli w Pana odczuciu, czas realizacji reklamacji jest zbyt
    > długi.
    >
    > Mamy nadzieję, że powyższe wyjaśnienia będą wystarczające.
    >
    > Z poważaniem
    >
    > Pełnomocnik
    > Zespół Reklamacji i Skarg
    > Departament Jakości i Innowacji
    > Alior Sync
    > =====
    >


    Napisz do KNF, powolaj sie na uchwalone przez z nich w 2011 terminy
    rozpatrywania reklamacji, niech ktos w koncu utrze nosa temu Aliorowi.
    --
    Goblin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1