  • Data: 2012-07-04 22:54:04
    Temat: Re: Sync - takie samo badziewie jak Alior
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    a...@g...pl writes:

    > Czemu Cię dziwi coś co działa dokładnie tak jak podaje sync w swoich
    > materiałach? Poszukaj kiedy jest księgowana 3 sesja przychodząca w syncu.

    To, że to działa zgodnie ze specyfikacją, nie oznacza, że nie jest
    badziewiem. W końcu ileś banków potrafi zaksięgować 3 sesję tego samego
    dnia. A sync miał być za...cie nowoczesny nindża i wogóle. I co? I g...
    Prostej rzeczy nie potrafią zrobić dobrze.

    KJ
    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/