  • Data: 2010-10-24 17:09:11
    Temat: Re: System Bankier.pl.
    Od: "walter" <w...@t...wenus> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:ia1hvk$l4n$1@usenet.news.interia.pl...

    > Znaczy się masz na myśłi żeb mieć "cały czas tyle samo" należałoby kupić
    > dwie "strony" kontraktu (np na waluty) longa i shorta ?.

    to bardziej bez sensu pomysł:)
    po co Ci brać tyle samo longa i szorta???

    jeśli masz towar za 100.000$ i aktualną cene USD=3PLN

    chcesz żeby ten towar (łącznie z zabezpieczeniem!) był przez jakis (wakacje
    na przykład) czas wart 300.000k PLN bez względu na zmiany kursu USDPLN

    bierzesz 1.000 krótkch USDPLN z lewarem x100
    albo
    skrajnie, z lewarem =1 trzeba by wziąć 100.000 krótkich

    pomińmy szczegóły (wielkość lewara), chodzi o samą istotę sprawy

    suma tych dwóch spraw bedzie zawsze taka sama