    From: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: System Bankier.pl.
    Date: Sun, 24 Oct 2010 20:38:30 +0200
    <i9uakd$emv$1@usenet.news.interia.pl> <i9ueek$d19$1@inews.gazeta.pl>
    <i9ug9p$nhn$1@usenet.news.interia.pl> <i9uhhs$m6v$2@inews.gazeta.pl>
    <i9ukgv$u4v$1@usenet.news.interia.pl> <i9upe9$v6q$1@news.onet.pl>
    <i9upu2$729$1@usenet.news.interia.pl> <i9v6ja$vmi$1@news.onet.pl>
    <i9vf9b$99s$1@usenet.news.interia.pl>
    <i9vfku$9pi$1@usenet.news.interia.pl>
    <i9vi56$dqt$1@usenet.news.interia.pl> <i9vini$usl$1@news.onet.pl>
    <i9vj7e$fi7$1@usenet.news.interia.pl>
    <i9vjeg$ft1$1@usenet.news.interia.pl> <i9vlqu$713$1@news.onet.pl>
    <ia1e6d$f8s$1@usenet.news.interia.pl>
    <ia1hvk$l4n$1@usenet.news.interia.pl> <ia1p7r$5k9$1@news.onet.pl>
    <ia1r0a$45s$1@usenet.news.interia.pl>
    <ia1r8v$4i3$1@usenet.news.interia.pl>
    <c...@l...googlegroups.com>

    >Dżiza.
    >Na towarze zyskał dodatkowe 100k. Dodatkowy zysk i strata z S niwelująsię.
    >Cały czas ma zakładane 300k pln.

    Fajnie brzmi ta nasza dyskusja o trywialnych problemach z zakresu futów i
    opcji walutowych w odniesieniu do słów kolegi Pacifika w wątku .....

    Stocznie polskie...
    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.wgpw/msg/d8b
    8de52d4d44835?hl=pl&dmode=source

    "[...] nie pisałem również, że nie da się sensownie zabezpieczyć przed
    ryzykiem
    kursowym
    - natomiast faktem jest że oni tego nie potrafili , bodajże że zeszłoroczny
    spadek USD do okolic 2 PLN ich dobił całkiem, mieli wtedy rozliczane jakieś
    statki w które wkładali więcej niż za nie brali [...]".

    Eunuchy tylko kamuflują

    "[...] Nawiasem mówiąc, tajny współpracownik ujawnił mi właśnie fragment
    korespondencji między Stocznią Szczecińską, a amerykańskim partnerem z
    Florydy z roku 2007 w sprawie zamówienia na wykonanie samochodowca.
    Amerykański kontrahent próbował zamówić w Stoczni Szczecińskiej taki statek,
    ale to się nie udało, bo Stocznia odpowiedziała, iż ma pełny portfel
    intratnych zamówień do roku 2010 włącznie, wobec czego może tylko sporządzić
    projekt takiego statku, ale nie może podjąć się jego budowy. Wynika z tego,
    iż Stocznia Szczecińska miała pełny portfel zamówień do roku 2010 [...]".

    Jak mi ktoś tu powie, że wykańczanie Stoczni Szczecińskiej nie jest to
    celowym działaniem na polityczne zamówienie:

    Eunuchy tylko kamuflują

    "[...] W tej sytuacji nie można wykluczyć , iż prawdziwą przyczyną
    likwidacji przemysłu okrętowego w Polsce, podobnie jak innych gałęzi
    gospodarki, np. przemysłu cukrowniczego, jest decyzja polityczna, którą pod
    pretekstami ekonomicznymi realizują funkcjonariusze europejscy, zaś wykonuje
    tubylcza agentura, która właśnie, ukrywając się w szeregach eunuchów z
    Europejskiej Partii Ludowej odbywa sabat w Pałacu Kultury i Nauki imienia
    Józefa Stalina w Warszawie. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/