    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Szpicel Radziecki ministrem spraw zagranicznych UE ?.
    Date: Sun, 29 Nov 2009 14:22:38 +0100

    Dieter wrote:

    > Kolejnym parametrem jest "sporo", który mówi o Twoich zdolnościach
    > prognostycznych"
    >

    > Odp. "Wdrozenie pakietu klimatyczno-energetycznego w wersji proponowanej
    > przez Komisje Europejska kosztowaloby Polske ponad 100 mld zl"

    To tryb przypuszczający charakterystyczny dla gazet, używany do wzbudzenia
    sensacji. Ale jeżeli tak, to przelicz to 100 mld zł na "sporo" na moim
    rachunku za prąd.

    > zrodlo:

    http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/19943,w_2013_
    r_bedziemy_placic_dwa_razy_wiecej_za_prad.html

    Radykalnie zmieniłeś źródła. Od kiedy koszerna to wiarygodne źródło
    informacji. Przecież to gazeta do manipulowania motłochem. Coś się pogubiłeś
    i znalazłeś się w nie najlepszym towarzystwie. Zawsze byłeś wśród
    oświeconych, a teraz z motłochem?

    > Swoja droga, ciekawy z Ciebie zawodnik. UE i ekochuje okradaja Cie w zywe
    > oczy, a Ty im przyklaskujesz. Dziwne, bo nie szacuje Cie na kogos kto
    > wierzy w to, ze czlowiek steruje klimatem na ziemi od miliardow lat.

    Dyskutowaliśmy Twoje światłe przemyślenia. Jeżeli o mnie chodzi To
    najbardziej mnie okradają Ci co za bardzo o mnie dbają i troszczą się o moje
    bezpieczeństwo. Już się tak mną nie zajmuj. Co do klimatu to nie mam
    zielonego pojęcia co na co wpływa. Nie interesowałem się tym. Co do ceny
    energii elektrycznej w Polsce to jest za niska. Ta cena sztucznie jest
    utrzymywana przez państwo. Skutki są takie, ze firmy nie mają pieniędzy na
    proste odtworzenie i inwestycje w rozwój. Trochę śniegu i Szczecin nie ma
    prądu bo się poprzewracały zardzewiałe słupy. Przy awarii w Białymstoku nie
    było, żadnych obejść do dostarczenia energii. Nie ma nic za darmo. Albo się
    zapłaci w sposób kontrolowany w rachunku albo w sposób niekontrolowany
    stratami wywołanymi awarią lub niską jakością energii.